ستاره جوان آرژانتینی، خرید جدید میلان

با اعلام رسمی باشگاه میلان، لوکا رومرو، مهاجم جوان آرژانتینی به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست.

میلان قرارداد مهاجم آرژانتینی مد نظرش لوکا رومرو را رسمی کرد. رومرو که در تیم ملی زیر ۲۱سال آرژانتین بازی می‌کند به عنوان بازیکن آزاد با میلان قراردادی چهار ساله امضا کرد و تا سال ۲۰۲۷ بازیکن این تیم خواهد بود.

لوکا رومرو که سومین خرید تابستانی روسونری است پیش از این در لاتزیو بازی می‌کرد. او متولد سال ۲۰۰۴ است و بعد از آنکه دیروز تست‌های پزشکی میلان را پشت سر گذاشت امروز با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را امضا کرد.

قرارداد این مهاجم آرژانتینی با لاتزیو روز ۳۰ ژوئن امسال به پایان رسید و او به عنوان بازیکن آزاد به میلان پیوست. رسانه‌های نزدیک به میلان می‌گویند استفانو پیولی در اردوی پیش‌فصل تابستانه این ستاره جوان را محک خواهد زد و در نهایت تصمیم می‌گیرد که او فصل آینده به عنوان بازیکن دائمی در خدمت تیمش باشد یا به باشگاهی دیگر قرض داده شود تا با کسب تجربه بیشتر به میلان برگردد.

در بیانیه باشگاه میلان درباره انتقال لوکا رومرو آمده است: لوکا رومرو بزنا با امضای قراردادی به عنوان بازیکن آزاد به روسونری پیوست و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۷ بازیکن ما خوهد بود. او فوتبالش را از آکادمی مایورکا آغاز کرده و یکی از ستاره‌های بزرگ نسل جدید فوتبال آرژاننتین است. او در میلان با پیراهن ۱۸ بازی خواهد کرد. ورود لوکا به باشگاه را خوشامد می‌گوییم.

 

برچسب ها: میلان ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار